Air-In® verkkokauppa

1. Rekisterinpitäjä

Dir-Air Oy (Y-tunnus 1905696-0 )
+358 10 4215 700
asiakaspalvelu@dir-air.fi
www.dir-air.fi

2. Rekisteriasioista vastaava yhteyshenkilö

Mirva Väänänen
etunimi.sukunimi@dirair.fi
Puh. +358 10 4215 700

3. Rekisterin nimi

Air-In® verkkokaupan asiakasrekisteri

4. Käyttötarkoitus

Rekisterinpitäjä tai sen valtuuttama yhteistyökumppani käyttää asiakasrekisterin henkilötietoja henkilötietolain mukaisesti seuraaviin tarkoituksiin:
• asiakassuhteen hoitaminen ja kehittäminen
• tuotteiden ja palvelujen tarjoaminen ja toimitus
• maksaminen, maksujen valvonta ja perintä
• rekisterinpitäjän tuotteiden ja palvelujen markkinointi (uutiskirje)
• rekisterinpitäjän liiketoiminnan kehittäminen ja siihen liittyvä asiakaspalvelun kehittäminen

Rekisterin pääasiallinen käyttötarkoitus on Air-In® -verkkokaupan tilausten käsittely, arkistointi ja asiakasviestintä. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan. Tietoja voidaan käyttää Dir-Air Oy:n toiminnan kehittämiseen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa. Tietoja käsitellään ainoastaan Dir-Air Oy:n asiakassuhteen ylläpitämiseen teknisten rajapintojen kautta.

Rekisterin tietoja voidaan käyttää Dir-Air Oy:n suoramarkkinointiin, mikäli rekisteröity on antanut siihen suostumuksensa. Dir-Air Oy saattaa käyttää asiakas- ja palvelusuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille teknisten vaatimusten vuoksi. Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille. 

5. Rekisterin tietosisältö

Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja:
• Henkilön etu- ja sukunimi
• Sähköpostiosoite
• Postiosoite
• Puhelinnumero
• Tiedot käsitellyistä tilauksista
• Tilausten seurantatiedot

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakasrekisterin tiedot saadaan uutiskirjeen tilauksen sekä verkkokaupan tuotetilausten yhteydessä. 

Asiakasta koskevat tiedot saamme asiakkaan suostumuksella häneltä itseltään ja hänen tilauksistaan. Käsittelemme henkilötietoja pääsääntöisesti niin kauan kuin asiakassopimus on voimassa ja tiedot ovat tarpeen tässä tietosuojaselosteessa määriteltyjen käyttötarkoitusten suorittamiseksi.

Sähköpostituslistaltamme (uutiskirje) pääset poistumaan itse uutiskirjeen lopussa olevan poistumislinkin kautta.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Asiakasrekisterin sisältöä ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Kaikki rekisterin tiedot on tallennettu ATK-järjestelmiin, jotka ovat huolellisesti suojattuja sekä verkon osalta kuin fyysisesti. Tietoihin pääsevät vain avainhenkilöt ja niiden tarkastelu vaatii käyttäjätunnuksella ja salasanalla kirjautumisen.

9. Rekisteröidyn oikeudet

Tarkastus- ja korjausoikeus

Asiakkaalla on henkilötietolain mukaisesti oikeus tarkastaa häntä koskevat tiedot ja vaatia virheellisen tiedon korjaamista rekisterissä. Tarkastus-/korjauspyyntö tulee lähettää kirjallisena rekisteristä vastaavalle henkilölle.

Asiakkaat, joilla on verkkokaupan käyttäjätili, voivat tarkistaa ja muuttaa omia yhteystietojaan myös itse, kirjautumalla omalle tilille.

Oikeus kieltää suoramarkkinointi

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käsittely suoramarkkinointitarkoituksiin koska tahansa klikkaamalla sähköpostiviestiemme lopusta löytyvää "Poistu postituslistalta"-linkkiä. tai ilmoittamalla asiasta rekisteristä vastaavalle henkilölle. Jos asiakas kieltää tietojen käytön suoramarkkinointiin, lähetämme vain asiakassuhteen hoitoon tarpeellisia viestejä.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot koskevat Suomen sisäisiä toimituksia. Ulkomaille tapahtuvat toimitukset ovat erikseen sovittavissa. Ota yhteys asiakaspalveluun.

Toimitusaika

Toimitusaika tuotteillemme on yleensä 3-5 arkipäivää, jollei tuotteen kohdalla muuta mainita. Jos tuotteen toimituksessa ilmenee meistä riippumattomia viivästyksiä, otamme yhteyttä tilaajaan ja sovimme mahdollisesta tilauksen purkamisesta tai myöhemmästä toimituksesta.

Toimitustavat

Pieni postipaketti 15€ (nouto lähimmästä postista), suuri paketti 30€, muista jättää puhelinnumero. Nouto Dir-Air Oy:n tehtaalta Riihimäeltä ilmainen. 

Maksutavat

maksutavat


Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, S-pankki, Säästöpankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 425 9977(0)1 arkisin klo 8.00–18.00.

Tuotepalautus

Tuotepalautukset tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa paketin noudosta. Ennen tuotteen palautusta ole yhteydessä meihin, niin sovimme palautustavasta. Tuotteiden palautus on maksullista, asiakas maksaa postikulut (meno ja paluu).

Emme ota vastaan postiennakolla lähettyjä palautuksia, jollei siitä ole sovittu ennakkoon. Suosittelemme, että avaat pakettisi heti postissa ja teet vahinkoilmoituksen postiin mahdollisista kuljetusvaurioista.

Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen toiseen kokoon vaihtamista. Voit vaihtaa tuotteen veloituksetta saman tuotteen toiseen kokoon yhden kerran, mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi.

Palautusosoite:

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:

Palautustunnus: asiakaspalautus
Dir-Air Oy
Tehtaankatu 1
11710 Riihimäki

Maksun palautus ja palautuskulut

Hyvitämme tuotteista maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Vähennämme palautettujen tuotteiden summasta 20% palautuskuluja.  Palautamme rahat sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetut tuotteet. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–14 arkipäivää. 

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää). Lisätietoja palautuksen vaikutuksesta laskuusi saat suoraan Klarnan asiakaspalvelusta https://klarna.com/fi/tuki tai puhelimitse 09-425 99 771.

Tuotereklamaatiot

Tuotereklamaatiot tulee tehdä heti paketin noudettua mieluiten soittamalla numeroon 010 4215 700 tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@dir-air.fi

Muut ehdot

Dir-Air Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mahdollisiin asiakkaan ja Dir-Air Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr

Asiakaspalvelu

Voit ottaa meihin yhteyttä kaikissa kysymyksissä liittyen tuotteisiimme ja toimitusehtoihin. Lähetäthän myös palautetta verkkokaupastamme, se on meille tärkeää!
010 4215 700
asiakaspalvelu@dir-air.fi