Tuloilmaikkuna- ja raitisilmaventtiilien HAF suodattimet suositellaan vaihdettavan vähintään kerran vuodessa. Suodattimen tehtävänä on puhdistaa huoneistoon tuleva korvausilma epäpuhtauksista. Puhdas suodatin varmistaa vapaan ilman kierron.
Korvausilmaventtiilien suodattimet olisi hyvä vaihtaa vähintään kerran vuodessa. Vaihdon tarve voi olla tiuhempi asunnon sijainnista ja käytetystä suodatinmateriaalista riippuen. Vilkkaasti liikennöidyn kadun varrella suodattimet likaantuvat yllättävän nopeasti.
Mikäli suodattimia ei ole vielä vaihtanut tänä vuonna, on se hyvä tehdä nyt. Likaiset suodattimet eivät enää täytä tehtäväänsä, vaan heikentävät vapaata ilman kiertoa. Siten myös huoneilman laatu kärsii. Suodatinten vaihdon yhteydessä on syytä myös puhdistaa venttiilit ja suodatinpalkit sekä tarkastaa niiden toiminta.
Toimitusehdot koskevat Suomen sisäisiä toimituksia. Ulkomaille tapahtuvat toimitukset ovat erikseen sovittavissa. Ota yhteys asiakaspalveluun.
Toimitusaika tuotteillemme on yleensä 3-5 arkipäivää, jollei tuotteen kohdalla muuta mainita. Jos tuotteen toimituksessa ilmenee meistä riippumattomia viivästyksiä, otamme yhteyttä tilaajaan ja sovimme mahdollisesta tilauksen purkamisesta tai myöhemmästä toimituksesta.
Pieni postipaketti 25€ (nouto lähimmästä postista),
suuri paketti 35€, muista jättää puhelinnumero. Nouto Dir-Air Oy:n tehtaalta Hyvinkäältä ilmainen.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä verkkokaupassamme ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, S-pankki, Säästöpankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 425 9977(0)1 arkisin klo 8.00–18.00.
Tuotepalautukset tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa paketin noudosta. Ennen tuotteen palautusta ole yhteydessä meihin, niin sovimme palautustavasta. Tuotteiden palautus on maksullista, asiakas maksaa postikulut (meno ja paluu).
Emme ota vastaan postiennakolla lähettyjä palautuksia, jollei siitä ole sovittu ennakkoon. Suosittelemme, että avaat pakettisi heti postissa ja teet vahinkoilmoituksen postiin mahdollisista kuljetusvaurioista.
Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen toiseen kokoon vaihtamista. Voit vaihtaa tuotteen veloituksetta saman tuotteen toiseen kokoon yhden kerran, mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi.
Palautusosoite:
Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus: asiakaspalautus
Dir-Air Oy
Kivikonkierto 12
05460 Hyvinkää
Maksun palautus ja palautuskulut
Saat hyvityksen sen maksutavan kautta, jota käytit oston yhteydessä. Vähennämme palautettujen tuotteiden summasta 20% palautuskuluja. Palautuskulut koskevat kaikkia palautuksia, ja ne vähennetään sinulle hyvitettävästä summasta. Tilauksen yhteydessä maksettua toimitusmaksua emme voi palauttaa.
Palautamme rahat sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetut tuotteet. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–14 arkipäivää.
Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää). Lisätietoja palautuksen vaikutuksesta laskuusi saat suoraan Klarnan asiakaspalvelusta https://klarna.com/fi/tuki tai puhelimitse 09-425 99 771.
Tuotereklamaatiot tulee tehdä heti paketin noudettua mieluiten soittamalla numeroon 010 4215 700 tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@dir-air.fi
Voit ottaa meihin yhteyttä kaikissa kysymyksissä liittyen tuotteisiimme
ja toimitusehtoihin. Lähetäthän myös palautetta verkkokaupastamme, se on
meille tärkeää!
010 4215 700
asiakaspalvelu@dir-air.fi